free counters

Thursday 8 December 2011

umno sangap dengan selangor

Laporan dalaman PAS adalah untuk 'senario terburuk'-Malaysiakini
PAS Selangor PAS hari ini mengakui wujudkan satu laporan dalaman yang menyatakan bahawa BN boleh merampas Selangor sepertimana yang didakwa oleh naib presiden Umno, Datuk Seri Zahid Hamidi semasa perhimpunan agung parti itu baru-baru ini.

Bagaimanapun, parti Islam itu menegaskan bahawa ia adalah laporan 'unjuran senario terburuk' dan bukannya sesuatu yang tidak dapat dielakkan.

generation 709 220711 khalid samadTimbalan pesuruhjaya PAS Selangor, Khalid Samad berkata adalah satu perkara biasa, apabila merancang menghadapi pilihan raya, parti
itu akan menyediakan laporan senario terburuk, mengenai kemungkinan Selangor jatuh kepada BN kerana Umno melakukan segala-galanya untuk berbuat demikian.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Shah Alam hari ini, Khalid (kiri) berkata, apa yang Zahid tidak sebut ialah laporan itu juga menyatakan bahawa AS juga ada banyak cara untuk mendapatkan sokongan orang Melayu, kerana ia kini mempunyai akses kepada saluran seperti televisyen, majlis tempatan, JKKK dan ketua-ketua kampung.

Katanya, laporan itu juga mencadangkan PAS menggunakan saluran-saluran tersebut, dan pada masa yang sama, menyatakan bahawa PAS adalah lebih kukuh daripada sebelumnya.

____________________________________

PR DI SELANGOR PERLU KEJE KUAT..JGN BG UMNO MEMERINTAH..

RAKYAT SELANGOR PN JGN UNDI UMNO..UNDI UMNO..MENDAPAT PADAH NANTI..

MEDIA ALTERNATIF JUGE PERLU UNTUK MENJATUHKAN MEREKA..

SAMA2 KITE BINA MEDIA ALTERNATIF DAN JATUHKAN MEREKA DI PRU 13..

RAKYAT SELANGOR DA DPT BERBGAI KMUDAHAN DRIPDE KERAJAAN PR..

ORG2 KAMPUNG BOLEH LA DIE TIPU SEBAB TGK TV3 SUKU..HAHA


ANAK MUDA TOLAK UMNO..
UMNO TUMBANG PDE PRU 13

No comments:

Post a Comment