free counters

Tuesday 27 December 2011

Umno akan tetap kalah

PKR nafi SMS huru hara 9 Jan-Malaysiakini

Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail menafikan penyebaran SMS yang mendakwa beliau mengeluarkan pekeliling mengajak anggota parti itu mencetuskan huru hara di Kuala Lumpur pada 9 Januari depan.

NONE"Saya menafikan sekeras-kerasnya bahawa terdapat arahan seperti ini, yang saya yakin merupakan satu lagi fitnah jahat Umno yang sememangnya sedang semakin gentar dengan kebangkitan rakyat menentang kezaliman dan kekejaman mereka yang rakus merompak dan menyeleweng harta rakyat dan negara," katanya.

Dakwanya, sifat jahat memfitnah, membohong, menyebarkan berita palsu dan usaha memporak-perandakan keamanan rakyat Malaysia kini telah menjadi semakin sebati dan lumrah dalam Umno.

Dalam kenyataannya hari ini, Saifuddin (atas) menjelaskan, tujuan mengajak anggota parti dan penyokong gerakan reformasi keluar beramai-ramai pada 9 Januari nanti untuk menunjukkan sokongan pada Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Justeru, beliau menyeru semua pihak berhimpun secara amatan mematuhi arahan petugasparti serta tidak terjebak dengan tindakan provokatif pada hari keputusan kes liwat melibatkan Anwar diumumkan itu.


_________________________________________________


INI KERJA UMNO LA NI..DA TAKOT DGN KEBANGKITAN RAKYAT..

KAMI AKAN TETAP PERTAHANKAN DSAI..KLO DSAI MASOK PENJARA PN UMNO AKAN KALAH..KALAU DSAI BEBAS PON UMNO AKAN KALAH JUGAK..PILIH LA..HAHA..

RAKYAT MALAYSIA DA SERIK DGN PEMERINTAHAN UMNO..

UMNO INGAT PR NI MCM ORG DIE KE..GELABAH..HAHA..ORG2 PR NI X GELABAH MCM ORG2 UMNO TAU..ORG UMNO TAU ASYIK2 NK GADO JE...HAHA..

MARI RAMAI2 KITE MEMBERI SOKONGAN TERHADAP DATUK SERI ANWAR IBRAHIM..

MARI SEMARAKKAN KEMPEN ABU..ASALKAN BUKAN UMNO..


ANAK MUDA TOLAK UMNO


No comments:

Post a Comment