free counters

Monday 5 December 2011

umno dah terdesak..

Masa depan Melayu 'gerhana' jika Putrajaya ditawan-Malaysiakini

Orang Melayu dan umat Islam tidak mempunyai pilihan tetapi mempertahankan kerajaan BN kerana ia jalan tunggal menjamin depan bangsa Melayu dan melindungi maruah agama Islam itu, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak.

najib at pekida event 051211 02"Memang ada pilihan tetapi soalannya adalah mereka ini lebih baik daripada pentadbiran sekarang?

"Bolehkah mereka jamin bahawa kedudukan istimewa yang kita nikmati sekarang tidak akan terhakis?

“Bagaimana dengan maruah Islam dan orang Melayu?” soalnya semasa berucap kepada kira-kira dua ribu anggota Persatuan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida), di Shah Alam hari ini.

Walaupun Najib tidak menamakan pilihan itu, tetapi adalah jelas beliau merujuk kepada Pakatan Rakyat.

"Walaupun belum lagi berkuasa, mereka sudah mahu mengurangkan perkhidmatan awam menjadi separuh ... mereka mahu mengubah bendera Malaysia, mencemarkan kedaulatan Raja-raja Melayu dan mempersoalkan dasar-dasar yang membantu orang Melayu," katanya.

najib at pekida event 051211 audienceBeliau juga memberi amaran masa depan orang Melayu akan ‘gerhana’ jika BN pimpinannya tidak lagi kekal berkuasa dalam pilihan raya umum ke-13.

Pada ucapannya itu, Najib menegaskan bahawa beliau tidak akan bertolak ansur berhubung hak-hak istimewa orang Melayu seperti yang termaktub dalam perlembagaan.

"Orang bukan Melayu tidak perlu cuit perasaan orang Melayu. Jangan cuba ubah apa yang telah diputuskan dan dipersetujui," katanya.



_______________________________________________


SI MONGOLIA NI DAH PANGGIL PEKIDA PLK DA..MCM2..

SUDAH2 LA..JGN NK RACUNI MINDA RAKYAT..

INGAT RAKYAT BODOH KE..

DPN PEKIDA KE?..ANJING2 UMNO KE..BOLE LA..

NEGARA GEMILANG TANPA UMNO..


ANAK MUDA TOLAK UMNO

No comments:

Post a Comment