free counters

Sunday 25 December 2011

Risalah Lucah di edar di sekitar UiTM

POLITIK KUTUR DAN TERKUTUK.
INI KERJA SIAPA ?
INI KERJA PUAK ANTI AKTIVIS MAHASISWA YANG BACUL SERTA TAK BERANI LAWAN BERDEPAN.
INI MUNGKIN JUGA PENJILAT KETIAK SAHOL HAMID VC UiTM YANG DAH GILA TU.

BACA PANDANGAN BODOH DIA


Respon VC UiTM ttg isu turunkan bendera:

Assalamualiakum wrbt anak sekalian. Ada yg bertanya tentang Isu turukan bendera PM, apa komen saya.

Sebagai pegawai kerajaan saya menyokong PM dan kerajaan.
Penurunan bendera adalah Satu perbuatan yg keji dan tidak matang. Kalau tak suka jangan tunjuk kebencian. Ada saluran2 terbuka utk sampaikan mendapat. PM pemimipin negara kita dan dia org Melayu. Dia seorg terbuka dan sentiasa usahakan utk lakukan yg terbaik utk negara. Siang mlm beliau usaha utk menyatukan rakyat.Pelajar2 yg terlibat mungkin di pengaruh oleh org2 tertentu. Kita TIDAK perlu politik kebencian, kecacian. Politik matang boleh bawa perpaduan antara semua kaum. Negara Malaysia utk semua kaum dan agama. Kita perlu cari satu formula yg menyatukan semua bangsa dan agama. Itulah yg di usahakan oleh PM kita. Kenapa kita perlu menafikan usaha beliau utk membawa kebaikan pd negara. Mungkin ada yg khuatir usaha beliau akan berjaya. Dgn kecacaian dan kebencian kita memecahkan org Melayu dan kita pisahkan semua kaum dari menjadi satu Bangsa Malaysia. Kenapa sebarkan fitnah dan half truth? Kenapa org Melayu maki Org Melayu. Sangat sedih. Saya memohon semua pelajar2 tak kira UiTM atau Universiti lain dan tak kira apa pendapat pun mari kita bersatu dan majukan negara dgn cara yg professional, matang dan intelligent. Mari kita pelihara hak Org Melayu dan Hak bangsa lain di negara kita. Hanya dgn perpaduan org Melayu negara kita akan aman. Org Melayu jangan caci dan benci org Melayu. Kita satu tuhan satu agama dan satu kiblat dan satu rumpun. Hentikan kebencian , kecacian dan menfitnah. Hormatilah pemimpin2 kita. Ada yg membaca pendapat saya akan marah dan mula kempen utk mencaci dan menfitnah saya pula. Saya bersungguh2 berharap pelajar2 UiTM sentiasa belakang saya dan bersama saya. Saya bertanggung jawab utk memajukan anak bangsa. Bantu saya dan jangan buat halangan atau bantutkan usaha saya. Perjuangan kita belum selesai dan banyak lagi kerja yg perlu dilakukan. Saya tak ada masa utk melayan keranah2 yg merosakan bangsa kita. Ya Allah yah Rabbi bantulah anak2 saya di UiTM supaya mereka sentiasa waras dlm fikiran dan tidak di pengaruh dgn anasir2 yg akan rosakkan agama dan bangsa.


MACAM BUDAK TAK SEKOLAH KAN ?
TENGOK LA SENDIRI.
MACAM MANA UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION DIDIK ANAK ANAK DIA.
KERJA KERAJAAN MESTI SOKONG UMNO KA ??
HAHAHHAAAA
PILIH LA APA JA...

ASALKAN BUKAN UMNO.
ANAK MUDA TOLAK UMNO

MAHASISWA TERUSKAN PERJUANGAN MELAWAN!
JANGAN TAKUT DAN GENTAR!



No comments:

Post a Comment