free counters

Monday 30 January 2012

Mengapa Terlalu Bangsat Depa Ni

Kepala babi ditemui di masjid di Rawang-Malaysia
Satu kepala babi ditemui di pintu masuk Masjid Nurul Iman di Batu 18 Rawang, Selangor, awal pagi ini.

NONEMenurut ADUN Rawang Gan Pei Nei (dua dari kiri) kepala kepala itu ditemui pada jam lima pagi oleh ahli jawatankuasa masjid apabila mereka membuka pintu pagar utama.

Pihak polis kemudiannya dihubungi dan tiba di lokasi pada jam 7.30 pagi. Setelah mengambil bahan bukti dan menyiasat di kawasan sekitar kira-kira dua jam, mereka kemudiannya meninggalkan masjid itu.

Gan berkata anggota polis berkenaan adalah dari balai polis Rawang dan kes itu akan disiasat oleh jabatan siasatan jenayah.

Beliau mengutuk tindakan itu sebagai perbuatan provokatif yang cuba menyinggung sensitiviti agama, sambil menambah bahawa ia mungkin bermotifkan politik memandangkan pilihan raya umum semakin hampir.

Menurut Gan lagi, kejadian seumpama itu bukannya berlaku secara spontan kerana Masjid Nurul Iman telah bertapak di situ selama 48 tahun.

NONE"Pilihan raya umum semakin hampir dan ada orang cuba untuk timbulkan masalah," katanya.

Gan menggesa pihak polis mempercepatkan siasatan dan membawa penjenayah ke muka pengadilan.

Exco kerajaan negeri Selangor Ronnie Liu yang juga meninjau masjid berkenaan berkata bahawa Gan akan mewakili kerajaan negeri pada mesyuarat jawatankuasa masjid malam ini dan melaporkan kepada Menteri Besar untuk tindakan susulan.

Liu juga mengecam tindakan itu yang dianggap sebagai provokatif tetapi bersyukur kerana semua pihak, khususnya jawatankuasa masjid berkenaan tidak bertindak sebarangan tetapi kekal tenang.

Beliau juga enggan membuat sebarang spekulasi dan berkata adalah lebih baik bagi membiarkan pihak polis melakukan siasatan mereka.

______________________________________

AGAMA LAIN TIDAK AKAN MEMAINKAN SENTIMEN SEBEGINI..
NAMPAK SANGAT PROVOKASI YANG MEREKA BUAT INI UNTUK MELAGAKAN ANTARA KAUM UNTUK BERENTAP..
TETAPI RAKYAT SEKARANG TIDAK BODOH LAGI..RAKYAT MALAYSIA BUKAN SEPERTI DAHULU YANG HANYA MENONTON TV3 SUKU DAN UTUSAN MELOYA YANG SERING DIFITNAH ITU..
SANGGUP MEREKA MELAKUKAN KERJA YANG TIDAK BERMORAL INI SEMATA2 UNTUK MENAIKKAN ISU PERKAUMAN YANG KONONNYA BANGSA ATAU AGAMA LAIN YANG BIKIN INI HAL..HAHA..
JANGAN MEMBUAT SESUATU PERKARA YANG BODOH YG BOLEH MEMBUAT ORANG2 KAMPUNG PERCAYA..HAHA
RAKYAT MAHUKAN NEGARA YANG AMAN DARI SEMUA SEGI..
INGAT BABI INGAT UMNO..HAHAHA
MALAYSIA TANPA UMNO..
ASALKAN BUKAN UMNO..
MARI SAMA2 KITA JATUHKAN UMNO..

ANAK MUDA TOLAK UMNO..

No comments:

Post a Comment