free counters

Saturday 12 November 2011

Anak Muda kepala goyang mabuk todi




KUALA LUMPUR 17 DIS 2010: Lewat lima bulan dari kebiasaan, Anugerah Industri Muzik (AIM) ke-18 bakal diadakan pada bulan Oktober ataupun November tahun depan bagi memberi ruang kepada ahli jawatankuasa baru untuk memperkemaskan majlis anugerah berprestij itu.
Pengerusi Persatuan Industri Rakaman Malaysia (RIM), Norman Abdul Halim berkata, penangguhan tersebut dalam masa yang sama akan memberi peluang kepada peningkatan penglibatan penaja.
"AIM Ke-18 akan diadakan pada bulan Oktober atau November tahun depan kerana jawatankuasa yang baru dilantik sedang dalam proses mengambil alih tugas. Jadi pelbagai perkara yang perlu dilakukan dan kami tidak mahu tergesa-gesa. Malah kami juga mahu mempertingkatkan penglibatan penaja dalam menjayakan anugerah ini," katanya ketika ditemui pada majlis sidang media Pelan Tindakan Pembangunan Industri Muzik, di sini semalam.
Selain Norman, majlis sidang media berkenaan turut dihadiri Naib Pengerusi RIM yang baru, Adrian Lim Boon Chek.
Sebelum ini, AIM telah disiarkan secara langsung pada April atau Mei setiap tahun dengan memilih saluran NTV7 sebagai penyiar rasmi bagi anugerah yang menghargai jasa dan usaha keras karyawan seni tempatan.
Menafikan kekurangan produk baru akibat kesuraman industri muzik sebagai faktor kelewatan penganjuran majlis anugerah itu, jelas Norman, produk yang ada nyata mencukupi untuk dipertandingankan.
"Material yang ada sekarang sememangnya cukup dan semakin bertambah. Walaupun album kurang tapi produk digital meningkat dan diiringi dengan penghasilan klip video. Jadi itu bukan punca dilewatkan sebaliknya kita mahu menyuntik pelbagai pembaruan demi kebaikan," ujarnya.
Selain itu kata Norman, bagi memastikan ketelusan sistem penjurian, skala penghakiman AIM kali ini akan diperbesarkan agar keputusan yang dibuat tidak dipertikaikan.
"Kita akan besarkan sistem penjurian iaitu dengan membuka atau mengajak pembabitan lebih ramai pihak untuk mengadili keputusan. Media, penerbit, karyawan seni dan ramai lagi akan dipelawa terlibat dalam sistem penjurian kali ini,"tegasnya.
Penundaan AIM 2011 itu menyaksikan peluang pencalonan dibuka lebih panjang iaitu selama satu setengah tahun bermula 1 Janurai 2010 sehingga 30 Jun 2011.Pada sidang media tersebut juga Norman turut mengumumkan saluran berbayar Astro sebagai penyiar rasmi AIM mengantikan saluran NTV7.

_________________________________________________________________________________________

MALAM NANTI ANAK MUDA AKAN BEHEDONIS .....!

PERNAH DENGAR TAK APA ITU ?

BISKUT KE AIR ANGGUR CAMPUR BELACAN?

TIDAKK..... HEDONIS ADALAH AJARAN BARU UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION.

UNTUK SESATKAN ANAK MUDA.

KATA DEPA GAY LESBIAN DSB ADALAH AJARAN SESAT

ITU KATA KM MELAKA... TAPI ZINA , TOGAK BEER , MELANCAP SEMUA BUKAN AJARAN SESAT. KEH KEH KEH.

INI DIA HIBURAN KETERLALUAN AJARAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANIZATION

UNTUK PUAK PUAK MELAYU DAN UMNO BARU...!

TERIMALAH ANAK MUDA!!

JANGAN JADI BEBAL!

ANAK MUDA TOLAK UMNO!

KEH KEH KEH KEH

No comments:

Post a Comment