free counters

Saturday 11 February 2012

Malam Revolusi Anak Muda diganggu penduduk kampung dan UMNO

Tadi aku meninjau sebentar,
tidak mahu aku bercakap , tidak mahu aku kelihatan aktif,
biar sahaja masa berlalu dahulu,
sebelum aku ke langkah seterusnya dan segalanya lega,
akan ku mulakan langkah ini,
aku bergegas ke gerai apabila mendapati berita buruk,
bahawa program siswa diganggu lagi,
aku menuju pulang ke rumah ,
membiarkan rakan terus berjuang ,
karena ada urusan lain.
dan apa yang aku lihat ketika di lampu isharat,
berpusu-pusu orang tua pencacai dan anak watan bertopeng UMNO,
bergelak tawa bergurau senda,
ku tanya pada si samseng,
apa jadi bang?
"ada kenduri dek",.
hendak saja ke pulas hidung kemek si samseng chelaka,
ku lihat beratus manusia di balai polis pandamaran,
aku berdoa,
semoga segalanya baik sahaja,
bangkit anak muda!
LAWAN!
hagemoni hancur!


COPY DARI BLOG SETIAUSAHA KAMI,



No comments:

Post a Comment