Thursday, 17 January 2013

lihatlah bagaimana orang tua mengajar anak muda berpolitik.

ini zaman internet
bukan lagi zaman p ramlee
anak muda dah pandai
anak muda sudah bijak

hentikan pembodohan ini
mahasiswa dan anak muda benci politik jenis ini

berhenti jadi bodoh
berhenti jadi bangang

politik ini zaman tun razak bleh la jadi isu

isu apa??

isu patol bari kawin dengan muslimah philiphine

buat apa korg nak amik port????

jeles kah??

atau teringin nak khawin dua tapi x mampu???

kah kah kah

jenis2 pencacai pembangkang ini pun susah juga

otak sama macam pencacai umnu

lain kali bawak lah isu yg hot

isu yg anak muda boleh bawa turun ke jalan

ramai homeless,ramai orang miskin,ramai yang kebulur

kenapa korang x amik port????

kah kah kah

ps:aku x suka umnu bukan bermakna aku minat dengan pembangkang..



2 comments:

  1. Blogger pembangkang pun tak ada hina apa2 malah bagi tahniah lagi. Tak baca kut?

    ReplyDelete
  2. pe hal ko, biasa la kahwin dua bagi yg berkopiah,

    KLIK najib sokong teroris

    ReplyDelete